Utolsó kommentek:

zdyzs 2019.02.18. 14:59:36

@Csikós Zsolt: Ezen a site-on ez az egyik legolcsóbb (már amelyik nem "project"). Nagyon durván felment az áruk, igazad volt!

zdyzs 2019.02.18. 12:05:55

@Csikós Zsolt: Azért a növények tuti mások! Na meg itt egészen a hegy tetejéig dús növényzet van.

Bejegyzés: Az édességről elnevezett nemzeti park

zdyzs 2019.02.18. 12:04:27

@Csikós Zsolt: Na akkor jobb is, hogy nem láttunk. Bár Byron Bay-ben delfineket ígértek, azok meg ha minden igaz nem büdösek.

Bejegyzés: Tengeri kajakozás és a kontinens legkeletibb pontja

Csikós Zsolt 2019.02.17. 23:34:10

Walvis Bay-ben (Namíbia) legalább hemzsegtek a fókák a kenuk között. Mondjuk, sokat nem eveztünk, de a vízi dögök nagyon aranyosak, pláne ilyen tömegben. Csak ne lennének olyan rettenetesen büdösek (ázottkutya-szag+döglötthal-szag rakjátok össze).

Csikós Zsolt 2019.02.17. 23:25:47

Valamiért egy csomó helyen a Dolomitok jutottak az eszembe, amerre mentetek. Az alja.

Bejegyzés: Az édességről elnevezett nemzeti park

Csikós Zsolt 2019.02.17. 22:36:08

Ennyi emberrel képtelenség is lenne lazára szervezni a szállásokat - hacsak nem sátorral mentek, kempingekbe. De Ausztráliában én se próbálnám ezt meg :-) Majd ha megyünk a C3-asért, akkor lazára hagyunk mindent.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.02.17. 21:01:09

@zdyzs: igaz, "southernmost suburb of City of Gold Coast", de a lényegen nem változtat, két különálló település. nos, igazán nem kötekedni akartam, érzem milyen lehet a helyszínen a "zavar az időben".
de hát a "hülye angolok, angol hülyék" ide is illik :)

zdyzs 2019.02.17. 17:43:47

@JTom: Ez lehet. De ez a helyszínen annyira nem észrevehető, hogy ezt bevállalom. Egyetlen tábla sem utal arra, hogy egy másik városban lennél.
(Egyébként pedig most a kommented alapján utánanéztem, és Coolangatta nem önálló közigazgatási egység, hanem Gold Coast egyik kerülete)

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.02.17. 16:03:42

Tweed Heads és Coolangatta is önálló település, bár tagadhatatlanul összeépültek, de az egyikben van nyári időszámítás, a másikban nincsen.
szóval magában Tweed Heads-ben sem és Coolangattában sincsen két időzóna, csúsztat a cím.

zdyzs 2019.02.17. 12:52:13

@vg123: Bár az is kiderül, hogy nem olvastad végig/figyelmesen a bejegyzést, mert abban is le van írva, hogy Ausztrália. Na meg talán az is árulkodó, hogy mind az ötünk pólóján ausztrál térkép van a nyitóképen.

zdyzs 2019.02.17. 12:35:31

@vg123: Szia! Ausztrália. Mindig elfelejtem a posztok írásánál, hogy aki az Indexről kerül ide, az nem feltétlenül látja, hogy a blog Ausztráliáról szól (ami egyébként nem a legjobb, de ez van)
Szóval a kisváros Tweed Heads és Ausztrália keleti partján van.

vg123 2019.02.17. 09:18:11

Tudom csak én vagyok ilyen rossz földrajzból, de elárulhatná valaki, hol is van ez a két helyiségnév az időzónákkal. Csak kb. Azon belül, hogy a Földön. Szerintem nem Európa. De nem biztos.
Milyen cikk az, aminek értelmezéségez is az Internet kell, de nem ez a cikk (a cikk is az Internet része)?

wrstjnethn 2019.02.04. 16:16:23

@zdyzs: igen, nem utolsó szempont. Mi azért mentünk a Lone Pineba, mert kifejezett követelésem volt, hogy meg akarok fogni egyet.

Bejegyzés: Hurrá nyaral(t)unk!

zdyzs 2019.02.03. 18:16:00

@UtazóTódi: Biztos szuper a Lone Pine is, de óriási különbség, hogy a Daisy Hill ingyen van. Nekünk 190 dollárba fájt volna a Lone Pine. Ennyit nem ért meg, hogy kézbe vegyünk egy koalát, pláne mivel az még plusz pénzbe is kerül. Persze az is igaz, ott sokkal többfajta állat van.

UtazóTódi · utazotodi.blog.hu 2019.02.03. 17:59:14

Mi Sydney-Brisbane-Sydney útvonalat jártunk be, Brisbane-ben mi a Lone Pine Koala Sanctuary-t látogattuk meg. Ott is koala mentés folyik, de a látogatók kicsit ölbe is vehetik őket. Ez a rész még nem jelent meg a blogomon (www.utazotodi.blog.hu), csak a Sydney rész, ahol a Taronga Zoo-t néztük meg.

Bejegyzés: Hurrá nyaral(t)unk!

UtazóTódi · utazotodi.blog.hu 2019.02.03. 17:59:01

Helló!
Párommal mi is nemrég utaztunk oda és szintén nemrég kezdett blogomon ez az első út: www.utazotodi.blog.hu
Mi Londonból indultunk, kicsit máshogy repültünk, de nekünk is elég kalandosra sikerült az út. ;)